kvällningen...

Jahapp.. jo det vart en ganska bra dag i dag faktiskt. Var på apun på eftermiddagen och det var helt okej, fick jobba med apu uppgifterna och sen fick jag fixa nya prislistor men dom blev verkligne skit, vettafan vad jag gjorde för fel med dom, men men ska typ gör nya någongång om inte dom fixar dom själva nu när jag visade så dåligt resultat :(  Jag köpte även ett nytt cd ställ till mitt rum på loppisen i dag, jag trodde det skulle bli perfekt på mit rum men jag trodde fel. Men jag vart nog ganska nöjd ändå,, känns lite ovant bara när det vart lite omändrat på rummet men det funkar nog :) Jaa,, jag vet fan inte vad jag ska skriva här igentligen... Ska nog jobba lite mer med mitt projektarbete i stället, det är kul tycker jag :) Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Dessan

Älskar dig gumman! <3

du är en stark person och du klarar det du vill!

finns här för dig och du kan alltid komma till mig. puss på dig! ses i helgen! din kukis ;)

2010-10-12 @ 23:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0