Älska/Hata

Vissa saker älskar man, andra saker hatar man, några saker är mitt emallan. I bland känns saker jobbiga och i bland gör det ont. Men ibland får man offra sig för sina vänner eller någon annan som man bryr sig om tex fast man kanske inte tycker om sport så kanske det är värt att kolla på när älsklingen har match eller liknande någon gång i bland. I bland får man engagera sig i saker man inte gillar och tycker om för att andra ska bli glada, tillexempel när dina hästtokiga vänner pratar hästar5, dom där läskiga djuren som du typ hatar.. Jag har verkligen haft en underbar helg med alla olika vänner och folk jag träffat, även om en del saker har varit jobbiga och inte så kul och frestande att göra så har det ändå blivit ganska kul och så. Även fast allt det där jobbiga har funnits där under ytan så ha jag haft en  supertrevlig helg och underbar helg.

Det jag vill säga med den här texten är att ibland är det värt att offra sig lite för andras skull, det kan bli trevligt ändå och den andra personen som man offrat sig för blir juh glad och vad är det som är bättre än att göra en person som man tycker om glad?  Det är inte många saker som är bättre, inte enligt mig iaf. Men nu ska jag gå och kolla på Rallybrudar med familjen. Ha det gött där ute!

 


Kommentarer
Postat av: Dessan

tack för en super trevlig helg! :)<3<3

HÄSTAR e mitt liv, så tack för du står ut med mig och mina monster! ;)

Lovar att jag ska offra tid för dig!! :)

LOVE U!

2010-10-18 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0