dålig eftermiddag/kväll

Varför gör man saker som man vet att man kommer bli ledsen av? Det är så jävla dumt.  Älskling och jag var till Töcksfors en sväng i dag och gick och tittade lite i affärerna, hittade en supefin klänning som jag typ önskat mig men det är bara det att jag kan inte ha såna klänningar för jag är för tjock! Och jag visste att jag inte skulle kúnna ha den men ändå gick jag tillbaka och provade den, det fanns ju en liten chans att den hade kunnat passat, men så var ju inte fallet och den var typ superliten och efter det blev jag ledsen och kände mig jätteful och tjock. Tycker fortfarande inte om mig själv.. Jag vet att jag typ jämt tjatar om detta men jag vill verkligen ändra på det men det känns som inget funkar och jag har ingen motivation eller ork till något, inte till något. Känner mig bara så tom på något sett fast att jag är full med massa tankar och skit. Jag orkar inte med något. Jag vill bara stänga av och försvinna ett tag. Visst nu ler och skatta jag mer men det är ändå jobbigt där innuti och jag vet inte hur jag ska lösa det. Det är som en sån dä mystisk knut som inte går att få upp, eller som rubius kub eller vad det heter, den dä man ska vrida och vända på och få samma färg på en sida om kuben.. Typ omöjligt....

Vill bara fixa det här så att jag kan må bra. Fån och med nyår ska jag vekligen försöka kämpa för jag vill verkligen nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0