Städardag

Landat i soffan en sväng medans golven torkar. Började dagen med sovmorgon ( som vanligt, att de ska vara så svårt att gå upp på morgonen) sen lite slapp i soffan innan jag drog igång lite städning. Dammtorkning, undanplockning och torka golven. Dammsuga fick gubben göra. Så nu har vi landat i soffan medans golven torkar och strax tror jag att jag faktiskt ska ta mig en liten promenad i solen innan den försvinner igen. Första dagen på evigheter med solsken tror jag så bäst att passa på! 
Sen tror jag det får bli lite fika/mat och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Fortsätter kanske med min "diamand painting" som är mitt senaste projekt att prova på. Ganska roligt och snabbt går det faktiskt! 
//Anna
Bild ifrån igår kväll när jag började
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0