Projekt på is

Planerna för i dag var väl egentligen att bygga något form av skydd så inte katterna går in under våran altan men det blev inte av. Jag började dagen med att göra en tårta till en arbetskamrat vars son fyller år och sen vart det lite städning. Dammtorkning, undanplockning, dammsugning och golvtorkning. 
 
 
Efter det blev det en middagslur på ca två timmar. Skulle bara vila lite medans golven torkade men är så mysigt när gubben kommer och kryper ner bredvid. 
Kvällen har varit lugn och bestått av Tv/film tittande men nu är det dax för sängen. Har bäddat ner mig och tänkte läsa lite en stund innan lampan släcks!
 
 
Testade att köpa detta magasin och måste nog säga att det var en bra tidning. Mycket att läsa och som faktiskt var intressant. Får se om jag köper det någon mer gång. Har ju min trädgårdstidning som jag prenumererar på men har inte hunnit med att läsa dem heller så har två stycken som jag inte hunnit läst och är inte långt kvar till nästa nummer kommer ut. Får se om jag hinner läsa nå mer nu i helgen. Är ju långledig och jobbar inte först tisdag kväll. Men ska fixa lite servise på bilen och så byggprojektet nu när vi båda är lediga.
Nu är det bäst jag börjar läsa om jag ska få något läst i dag. God natt sov gott!
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0