KĂ„lsoppa 👍

Ja det ska ju vara kÄlsoppa pÄ marknaden. En tradition hÀr omkring. Mysigt tycker jag! Jag gjorde ju kÄlsoppa för första gÄngen till helgen vi var i HÀlsinglad (förra helgen) och nu i veckan blev det en omgÄng till. Nu med lite korv i istÀllet för köttbullar. Blir lite mer mÀttande med korv och potatis och sÄ i Àn bara kÄl. Har ju Àven i lite morötter. Jobbar delad tur i dag sÄ Àr hem Ä Àter lite lunch och vilar lite innan det bÀr ivÀg tillbaka till jobbet. Orkar inte vara kvar pÄ jobbet de fyra timmarna och finns inte sÄ mycket att fördriva tiden med i Töcksfors.
Nu ska jag sleva i mig min sopptallrik och sen lÀgga mig i soffan Ä glo pÄ dumburken.
Ha de! //Anna

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0