Nya lampor i trädgården

I dag har jag haft en bra dag. Först frukost tillsammans med familjen då mamma och pappa är på besök. När gubben åkte till jobbet for jag mamma och pappa till "stan" en sväng och sen har vi fixat lite här hemma. Bland annat har jag gjort mig nya lampor till trädgården genom att återbruka plastklubbor som man kan vinna på marknader och som då innehåller massa klubbor. Sprayade dom i fin kopparfärg och har sen fäst solcellslampor i dem och nu lyser det så fint ute i trädgården! Dock måste jag skaffa mig fler solcellslampor så jag kan ha i alla 😊 kanske inte billigaste alternativet då jag köpte själva solcellsslingan för 79 kr men roligt att ha något som inte alla har! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0