Tittägg

Igår var en hektisk dag som började med jobb sen pyssel och sen möte inför folkracelägret i sommar. Fick jobba över ca 20 minuter då vi var på tandvårdsutbildning och så skulle jag in på köpcentret i ett ärende innan jag kunde rulla hemmåt så fick skynda mig hem sen och möta upp Robin på pizzerian för att hinna få i mig lite mat innan jag kastade mig iväg till församlingshemmet för en liten kurs i hur man gör tittägg. Väldigt roligt men lite pilligt och behöver öva spritsning haha men jag är nöjd med mitt ägg. Slänger in lite bilder här nedan.Efter tittäggs pysslandet åkte jag direkt ut till sillerud för mötet för folkracelägret men känner mig inte alls något pepp inför det i år tyvärr. Men men har ju sagt att jag ska vara med så får ju vara med då. Det blir förhoppningsvis bra när det väl drar igång.
Nu blir det tacomys och se om vi hittar något bra på dumburken. Ha det gött! 
//Anna
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0