Lång helg

Då har jag i princip tagit helgen efter att ha jobbat i helgen. Blir lite jobb på torsdag också men sen ledig igen. Så skönt! 
Just nu ligger jag och kissen på soffan och myser och tittar på massa inspelat på teven efter att ha ätit en sen middag. Vart så sugen på flygande Jacob till middag och det gjorde jag men råkade bränna lite då grädden rann över och ner i ugnen så vart massa os och smakade inte lika gott. Så typiskt när man är sugen på något gott och man misslyckas...
Funderar på om jag ska hoppa in i en dusch eller om jag ska spara det till i morgon i stället låg så gott här med kissen i knät. Hade tänkt så lite frön i dag men glömde att köpa jord så det får bli morgondagens projekt varvat med pluggande. Nej nu är reklamen slut så nu ska jag fortsätta titta på teven. Ville bara berätta läget.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0