Vanlig vardagslunk

Nästan precis nyss landat i soffan. Nja har startat upp datorn för att plugga lite men gav upp innan jag ens börjat. Sleten i dag efter att ha jobbat i helgen. Ska sätta mig i morgon i stället när jag är mer pigg. Har kollat mailen också och i dag 17.07 hade jag fått mail från bokus att de skickat min nya bok med klass ett brev så i morgon borde jag ha den om posten sköter sitt jobb...
 
Annars i dag har jag jobbat, handlat, gått en liten promenad, plockat disken,  startat en tvätt,  ätit och duschat och lallat runt lite där emellan. Varit så seg hela dagen och liksom inte riktigt kommit till skott att börja med något. Gubben är iväg på nå möte med hembygdsföreningen så sitter själv hemma... Lite skönt för då kan jag titta på vad jag vill på teven. Just nu slötittar jag på "kvinnor som mördar - män som vapen" men snart ska jag kika på gårdagens farmen. Har även lyxat till det och tagit fram massagedynan. Så skönt!  
Ja de var lite om min dag. Precis som vanligt. Såndär tråkig vardag men händer tyvärr inte så mycket annat att skriva om... Inte som jag kommer på nu iallafall. Nej nu ska jag ta mig en frukt och titta på farmen. Ha de!!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0