Mys på jobbet

I dag har det varit fantastiskt väder ute med strålande sol men tyvärr har jag bara varit ute på en pytte liten prommenad. Har sovit bort största delen av dagen. Inte alls på humör i dag och lite ont i huvudet men faktiskt blivit lite bättre när jag sov en stund innan jobbet. Lugn kväll nu på jobbet. Har rast just nu men ska snart ut och rulla på vägarna igen. Ska ut på landet och köra. 
 
Jobbat till största del av helgen och så skrivit laborationsrapport för naturkunskapen. Nästan helt klar med rapporten nu men har ju fortfarande inte någon bok så tänkte vänta på den först så jag får läsa i den också för det kan nog stå en del jag kan ha nytta av till/om laborationerna. Hoppas jag får boken i morgon så att jag kan fortsätta plugga de dagar jag är ledig från jobbet. Först var det ju ganska lång leveranstid och sen när jag väl fick boken hade de ju skickat fel bok så fick ringa och ordna så de skulle skicka rätt bok. Hon i telefonen sade de skulle skicka den så fort som möjligt så hoppas hoppas. Hoppas ni andra har en go kväll. Här har vi det mysigt på rasten.
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0