Melodifestivalen 2017

Sitter i bilen och väntar på en kollega då  vi ska in på dubbelbemanning. Jag brukar ju faktiskt inte titta på melodifestivalen och tycker den är typ skit nu för tiden men i kväll bytte jag faktiskt till den på radion nu när jag sitter här och åker runt i skogarna och till min förvåning var det faktiskt ganska mysigt att lyssna på. Mycket bättre än teven! Dock vet jag inte riktigt vad jag ska säga om låtarna... 
.......
 
Så nu har jag slutat jobbet och landat hemma i soffan. Så vart var jag? Jo vad jag tycker om låtarna. Tror faktiskt jag fått med större delen av alla bidragen, en del på radion och en del på teven inne hos någon kund. Melodi nr 1 - Her kiss med Boris René tyckte jag om. Vart nog lite av en ny favorit. Den gjorde mig glad på något vis. Melodi nr 2 och 3 var inget jag tyckte om. Nr 4 roadtrip med gruppen Det vet du, var lite rolig tyckte jag. Melodi nr 5 mitt liv med Charlotte Perrelli tyckte jag var en fin låt men för tråkig för melodifestivalen. Fick mig att tänka lite på Disney film, typ Björn bröder eller Frost och enligt radions sociala medier var inte jag den ända som tycke så. Melodi nr 6 tyckte jag inte heller om men nr 7 gillade jag. Nr 7 var låten hold on som sjöngs av Nano. Japp det var deltävling nr ett av melodifestivalen. Får väl se om jag tittar eller lyssnar på någon mer. Det är så långdraget nu när det är deltävlingar hit och dit.. 
Nej tror faktiskt att jag ska försöka komma i säng nu. Känner mig faktiskt trött för en gång skull!
Natti natti sov gott!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0