Födelsedagskalas 😊

Ja hĂ€r har det ju inte blivit skrivet pĂ„ ett par dagar (typ 10 dagar?!) men nu kommer iallafall en liten snabb uppdatering med en bildbomb frĂ„n helgen dĂ„ jag for hem till mamma och pappa och hade födelsedagskalas! Jag bjöd in slĂ€kten och nĂ„gra vĂ€nner men tyvĂ€rr var det bara en av kompisarna som kom. Men jag hade en jĂ€ttetrevlig eftermiddag och kvĂ€ll och Ă€r sĂ„ glad för de som kom och delade dagen med mig och sĂ„ tacksam för de fina presenterna. Överraskad vid frukosten blev jag ocksĂ„ med sĂ„ng och present frĂ„n mamma och pappa. Blev lite rörd dĂ€r vid frukosten faktiskt! 😚
Jag bjöd pÄ olika pajer som mamma gjort och sÄ sallad bröd och lite olika smÄ tilltugg sÄ som oliver, ost, melon och lite röror. Och sÄ fika med tÄrta sÄklart!
Och eftersom jag ÀndÄ nu skulle ha kalas och fyllde 25 som jag tycker Àr lite "stort" sÄ kÀnde jag för att pynta och göra lite extra fint med ballonger och serpentiner. SÄ gick ifrÄn mina försök att vara miljövÀnlig dÄ jag till och med hade papptallrikar för att matcha fÀrgtemat. Men det var roligt att göra lite fint och festligt! HÀr kommer bilder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0