Trädgårds dag :)

I dag har det blivit nästan en hel dag ute i trädgården. Har sått frön och flyttat på rabarbern och gjort om lite. Gubben klippte gräsmattan.  Hann inte sätta ut plantorna som jag sått tidigare i år så det tänkte jag göra i veckan. Efter trädgårdsarbetet vart det en dusch och iväg till svärmor en stund då hon fick en bit av min rabarber planta. 
 
 
 Hos  svärmor fick vi lasagne till middag och så gjorde jag årets första rabarberpaj
av rabarber jag skördat i dag :) Gott ! 
 
 
Vart även en liten, liten kvällspromenad. Skönt !
Har varit dålig på att gå promenader och så de sista två veckorna. Har känt mig lite snuvig senaste veckan men vet inte om det är pollen eller förkylning och nu har jag lyckats att få något slags bett på handleden som är inflammerat. Tror det är ett bett iallafall. I fredags morse var det som ett myggbett som kliade och sen har det bara blivit värre. I går såg det ut som en finne som jag kunde klämma ut lite var ifrån men sen på kvälen blev det mer rött omkring och i dag tycker jag det har blivit mer rött och jag har jätteont omkring "bettet" och handleden är varm så inflamerat är det ju. Får nog kanske ringa läkare i morgon och höra vad de säger....
Nej nu blir det en smärgås och sen sänga. Upp å jobba i morgon !
Ha de gött // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0