Brömaskinen

Äntligen ledig igen. Vad man längtar efter dessa lediga dagar...  I dag blev det lunch och sen en tur över till Norge med J. Blev handlat lite ost och bröd. Och dum som jag är står jag som ett fån vid brödskärarmaskinen och tycker den var skit cool haha. Köpte kneip och bestemor ost (typ mes ost tror jag de är) och så hittade jag ost med mandarin och ananas så det var jag tvungen att testa. Får se sen när jag öppnar den hur det smakar.
 
 
Annars händer inte mycket här omkring. Jobbar mest och så blir det en del teoripluggande för BE körkort. I morgon ska jag till optikern i Arvika så jag kan skicka in papper för körkortstillstånd så att jag kan boka prov och uppkörning. Annars händer inte mycket som sagt. Har fått en praktikant med mig på jobbet som jag är handledare för. Ganska roligt faktiskt och jag tror att jag är en bra handledare men det återstår att se. Nej nu blir det tv mys. Over and out! 
// Anna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0