Bättre sent än aldrig...

Ja snart dax att göra sig iordning för en jobbkväll men tänkte bara skriva lite sanbbt först. Det är så ofta jag tänker att det här4 ska jag skriva på bloggen men sen blir det aldrig av. Bla tänkte jag att jag skulle skrivit om när vi (jag å sambon) var hem till västerås sist och vi var ut med mamam och pappa och åt och var på teater, men det blev aldrig av och det är jättelänge sedan nu. Här kommer ett litet kollage från då iallafall..  
Vi hade det hur som hellst jättetrevligt, tyckte jag iallafall :) God mat och många skratt på teatern sen.
Det var fredagen den 11 mars, sen annars udner den helgen tog jag det mest lungt. Var på massage och sen så träffade jag två av tjejkompisarna på en fika. Och så var vi till Morbror som fyllde år och firade han.  På fredagen på förmiddagen skrev ju både jag och gubben upp för BE behörighet och för min del gick det bra så nu får jag bara träna på att köra med släpet... Frammåt går ju bra men det är det här med backning haha, men börjar bli ganska okej med det med.
 
Annars händer det inte så mycket, jobbar, sitter hemma å glor och så har vi varit en del ute hos de på bondgården då gubben har hjälpt till att köra hem balar år dom.... hr även varit till ortopedtekninska och fått ändrat och beställt nya kompressionsbyxor så hoppas de sitter bättre uppe denna gång. Vart marinblå färg denna gång men hade gärna velat hat vita till sommaren... De ändrade några mått, bla längden och så att de blir mindre i midjan,,, Aja en liten snabb upptadering vart det, nu måsta jag göra mig lite käk innan jag ska fara till jobbet. Hoppas ni med har/har haft en god påsk ! 
 
// Anna 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0