motivationen som försvann

Då var det lite drygt en vecka sedan jag landade hemma hos mamma och pappa. Den veckan har gått så jäkla fort men trevligt har jag haft. Full rulle hela tiden nästan så har på ett vis faktiskt varit ganska skönt att vara hemma helt själv i dag och bara vara även om jag har haft ganska tråkigt. Försökt fixa lite i trädgården, lite ogräsrensning och sånt men allt har gått i snigelfart i dag så  har inte hunnit gjot så mycket som jag ville ute. Vart även en ca 30 minuters prommenad på kvällskvisten innan middagen. Sen landade jag i soffaan och här blev jg sittandes framför teven.... Hade tänkt berätta om min vecka men jag orkar fan inte det heller... Man kanske kulle gå å lägga sig. Men inte så trött än, sov så länge i morse... Struntar i det här i dag. 
I morgon blir det fotokurs,, så kommer kanske en del bilder i morgon :P 
Natti natti // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0