Bondgårdshelg och babbel

Ännu en helg har gått. Väldigt snabbt har den flygit förbi känns det som. Men har haft en väldigt trevlig helg hos "extra familjen" ute på bondgården  där gubben har varit med och åkt traktor i två dagar och jag har gjort lite allt möjligt, bland annat kollat över stängsel, tränat backning med släp, latat mig samt klippt gräs. Kliar en hel del i ögon och näsa nu i kväll pga pollenallergi men fick mina 8000 steg i dag iallafall  :) har varit lite slarvig med dom några dagar tyvärr och har inte riktigt orkat i värmen faktiskt. Men jag måste nu försöka gå de och se om det hjälper något men står ganska still på vikten för tillfället. Men det är väl för att jag gör det lite halvhjärtat just nu. Men ska snart tillbaka till min friskvårdskonsulent som det så vackert heter och då brukar jag ju bli lite mera peppad. För stunden iallafall. Nu blir det till att hoppa in i en dusch och sen bums i säng så vi orkar med en lång jobbdag i morgon. Nej måste fixa lite matlåda också. Frukostlåda, middagen är redan fixad. Vart lite rörigt det här hehe.
Natti natti sov gott där ute! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0