Tomtar på loftet

 
 
 I morse blev jag väckt av kissen 06:43 och insåg väldigt kvickt att jag var väääldigt sent ute till jobbet (börjar 07:00 och har ca 20 minuter bilfärd ) så verkligen flög upp ur sängen och snabbt som tusan på med kläder och iväg till jobbet och efter det har dagen rullat på ganska snabbt ! Efter jobbet blev det en snabbis in på affären för att kompliteringshandla lite så att vi, dvs jag, gubben å våra gäster klarar oss under helgen. Mamma och pappa är på besök. När jag kom hem vart det lite undanplockning av saker jag spritt ut i lägenheten och sen hjälpte mamma mig att  plocka fram mina fina nittsjö tomtar och lite annat julpynt.
Tacos till middag och nu blir det fredagsmys i soffan ! Skönt med nästan en hel helg som är oplanerad... jag har "bara" tänkt massa saker,, tänkt  mig en shoppingtur till Charlottenberg, tänkt julpyssla lite och tänkt göra lite julgodis... vi får väl se vad av mina tankar jag hinner och orkar göra handling av !
 
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0