Gör mig lite fin :)

Sådär då. Nyårsafton igen. Vad tiden går fort. Överallt på de sociala medierna är det sammanfattningar av det gångna året men jag vet knappt vad jag gjort i år känns det som. Året slutar väl kanske inte på det roligaste sättet med tanke på beskedet vi fick här om dagen men försöker ju fortsätta som vanligt. Blir nog allafall trevligt i kväll hos farbror. Ska tvinga kusinen och de andra att spela familjespel med mig :) 
 
Nej nu får jag fortsätta att försöka med att göra mig lite fin. Har ju målat naglarna och tänkte spackla fejset lite också. Tänker alltid på pappas mening han säger varje gång han ser mig hålla på med naglarna eller sminka mig "om gud hade vetat att ni fruntimmer skulle hålla på med sånt där hade ni fått en färgburk på huvudet" och då brukar jag svara "vilken tur gud inte visste det då!" för vem vill gå runt med en burk på huvudet!? ;)
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0