Fint på himmelen

I morse gick det ganska bra att gå upp men när jag kom till jobbet blev det lite jobbigt tyckte jag när alla de andra som var lediga igår berättade om sin jul med släkt och vänner, barn å barnbarn hit och dit. Och jag i stort sett fick stressa mig igenom min julafton med "familjen" fram tills det att jag skulle åka och jobba. Kändes lite tåkigt i går att inte jag också kunde vara kvar och testa det nya spelet jag och sambon fick av sambons syster och hennes kille. Men men, får ta med det och testa till nyår i stället och som plåster på såren fick jag se en väldigt vacker soluppgång i morse men kunde tyvärr inte ta så mycket bilder men här kommer några från början av solnedgången. Nu ska jag sätta mig i soffan å njuta av en efterrätt som blev kvar sedan igår (jag vet att man inte ska äta så här sent) och sedan hoppa i säng så jag orkar med arbetsdagen i morgon. Sista arbetsdagen för i år ;)
God natt sov gott // Anna 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0