Ta't lugnt !

Ja mina bilder fortsätter att komma på sne. 
Saknar min telefon så saker och ting går lite mer smidigt än med denna gamling till mobil..  men nu är den iallafall på väg att bli lagad.  Kvällen spenderar jag ihop med godingen på bilden och just nu kikar vi på bonde söker fru på teven. Det är dax för en ny säsong så i kväll presenteras de nya bönderna för i år och så kommer väl själva programmen till hösten.. Annars har det inte hänt mycket i dag, lugn dag på jobbet, en promenad i solen med gubben och sen åkte vi ut till svärfar och jag gjorde mat innan gubbarna åkte på möte med hembygdsföreningen. Och jag passade såklart på att låna svärfars badkar och tog mig ett långt varmt bad. Så skönt ! Och  nu sitter jag som en degklump i tevesoffan. Skönt ! Annars börjar tankarna snurra lite igen som vanligt fram emot kvällen. Varit lite jobbigt de senaste dagarna med mycket grubblerier.. men men det går väl över någon gång.. Längtar tills helgen. Då kommer mamma och pappa hit så det ska bli mysigt. Nej nu är det teven som gäller igen. Ha det ! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0