jobbig promenad

Trött och sliten efter en jobbhelg så alldeles strax blir det till att gå och lägga sig.  Är ju ändå sovdax snart..  Vad fort denna helg har gått ! 
 
Jobbade delad tur i lördags, 7-16.30 i söndags och sen i stort sett bara hem och äta lite och sen möte här hemma hos oss med oss köks ansvariga på folkrace lägret i sommar. Och sen upp och jobba 7-16.30 i dag med. Tog en promenad när jag kom hem och tänkte jag skulle vara duktig och drog till och med på mig kompressionbyxorna innan jag gick ut. Men vilket misstag ! De åkte ner på engång och så tror jag att det är de som gör att jag får ont i på sidan av benet. Och det gör så fruktansvärt ont ! Typ som att ha sendrag från fotknölen upp till knät i båda benen och sen gå med det.. men det kan bero lite på skorna också då jag tror jag måste göra nya sulor.. får testa någon mer gång och se hur det blir.. nej fan. Nu orkar jag inte mer och går och lägger mig. Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0