Gött med helg ;)

Ja då har man "tagit helg" då efter en jobbhelg. Mycket skönt att komma hem å slänga sig i soffan. Så trött  i dag. På vägen hem vart det en tur genom köpcentret och hoppsan, råkade visst följa med något hem.... 
(vet inte varför första bilden blir liggandes, har försökt och vrida å vända och ja gud vet vad men den blir ialalfall åt det hållet... )  men men,, nöjd med dagens köp och längtrar till jag kan använda dom :)
 
 
Nu sja jag försöka mig på att fia någon slags middag och sen blir det nog bara soffmys.. funderar ite på att ta en tur med kameran. Vet ett ställe där det brukar ligga rådjur ganska nära vägen så tänkte att det kunde bli fina bilder där men vi får se vad jag orkar med och hittar på, är gansak trött och sleten för sov jättedåligt  i natt. Somnade sent occh dden har jag legat och frusit hela natten :( 
// Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0