Oj då...

Var väldigt länge sedan jag skrev nu. Typ en månad sen... Har väl inte hänt något speciellt under tiden egentligen,, eller jo... en helg var familjen ( jag, min sambo och min mamma å pappa å faster å hennes gubbe) upp till Hälsingland på typ lite släktträff å en jättestor loppis, helgen efter det var det marknad här hemma och helgen efter det vart det en "akut" tur till sommarstugan för att hämta hem en golvmatta som hantverkarna skulle ha på tisdagen eller onsdagen veckan efter då dom skulle ha fixat vårat köksgolv som de gjorde fel första gången de fixade (för typ ett år sen snart), men nej, de var tvugna att lägga tak för det var ju fint väder så de kom inte någon av dagarna.... Och så nu i helgen var jag å gubben på rallysprint uppe på travbanan. Det var faktiskt skönt att komma ut lite då och inte bara sitta hemma som jag och gubben annars brukar göra,,, när vi inte åker bil till någon annan del av Sverige förstås som det blivit ganska mkt av under september månad. Var jättehärligt väder, så riktigt skönt att sitta där i solen å kolla på rallyt. Och så hade jag turen att vinna en budgivning för insalming till världens barn på en åktur med  Bror Danielsson ett varv efter rallyt var slut, men tyvärr vart det lite knas så jag fick inte åka för de han plocka bort säkerhetsavspärnningarna å sånt,, men förhoppningsvis ska jag få åka på backracet sen nästa sommmar som de lovade. Nej nu måste jag se till att få igång middagen så jag får mat någongång... har typ gjort allt anant i köket förutom det jag gick dit för att göra. Slänger in lite biler fårn månden spetember... // Anna 
 
vart ju bara bilder från rallyt plus lite lingon från stugan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0