Fredag

I dag har det blivit jobb på hemtjänsten.
Sen ut till LM för att färga håret och ha trevligt en stund.
Köpte med glass,banan å chokladsås som vi käkt och njutit i solen har vi gjort.
Fick grillmiddag också.
Vart där mycket längre än jag tänkt mig.
Men fick god mat och hjälp med håret ju ;) 
Fast vart inte så nöjd med håret, blir nog till att köpa mera färg,
skulle köpt mer från början så det räckte ordentligt till att färga topparna också
men skönt att slippa göra det själv iallfall.
Är så skönt när någon annan håller på med håret, typ som vid frissan.
Men men, vi får se hur jag gör, kanske ser bättre ut i morgon.
Nu blir det sängen nästa, för i morgon blir en låååång jobbdag på hemtjänsten.
7-15 + 17-22 "/
(hade glömt bort att jag redan tackat ja til lett pass när jag tackade ja  till det andra, så blir ju som en delad tur i morgon. Tur det är röd dag så det bir lite extra klirr i kassan, det motiverar att ha en sån lång dag ;) ) 
Ska vara ute på landet i morgon så det blir gött. Gillar att köra landet.
Nej, natti natti alla där ute ! 
Sov gott !  // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0