Chockvaknande

I dag vaknade jag och gubben i chock av ett högt brak !
R gick upp och tittade vad som hände och kom upp till detta... 
 
 
Vårat skafferi hade vbrakat ihop.
Det har ju varit lite dumt för alla trådkorgar har ju stått på ett hyllplan
och sen har en "plopp" som hyllplanet sitter fast med lossnat och sen i morse
 gav "ploppen" på andra sidan vika av tyngden och hyllan vickade frammåt
och trådkorgarna vickade ut..
Så vi fick börja dagen med att försöka jobba oss in i köket för att komma åt frukosten ;)
Sen var det dax  för att gubben att åka till jobbet men som tur är har jag
goa vänner då LM kom och hjälpte mig göra iordning skafferiet igen.
 
 
Så nu har jag färdens renaste och finaste skafferi med översiktslista å allt i ordning ;)
(   undrar hur länge det varar... ?   :S  )
 
Sen åkte LM och jag å köpte pizza, var till soptippen med
lite skräp + all gammal mat vi renasde ut.
Sen tog vi en tur förbi blmsterhandlarn  å köpte ltie mer blommor 
som jag planterade när jag kom hem + att jag rensade bort resterande maskrosor
. Så nu är trädgården helt färdig :)
Så hamnade jag här å skypade ltie med mor, beställt ltie pyssel så jag kan göra klart en beställnig och så har jag skrivit rent lite papepr åt R som han ska ha med på scoutlägret.
Och nu ska ag vara snäll vän och åka till J och hjälpa henne att tvätta hästen hennes...
 
Häst terapi ;) 
 
See yaah ! (om jag överlever att tvätta hästen...)
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0