Sprängande huvud

Sovit dåligt i natt, vaknade med huvudvärken "från hellvetet", upp å ringer jobbet och stoppar i mig en värktabblet, lägger mig igen, sover  en stund och vaknar med ett mindre ont huvud men en konstig känsla,,, typ som om jag vore bakis, tung/tjock och tom i skallen, ont i nacke och skuldror. Kunde det inte väntat tills i morgon då jag var ledig ? Måste ju jobba så jag får nå lön så jag kan spara ihop till resa och annat jag vill göra och så blir det en så lång och tråkig dag att vara hemma själv heeela dagen och kvällen. Lite så att jag saknar "mina" goa tanter och gubbar, fast tur man är ledig i bland, för ibland kan det bli lite mycket, men ja, antar att jag gillar och trivs med mitt jobb/arbetsplats :) 
 
Nu ska jag ta med min vattenflaska och lägga mig på soffan en stund å vila lite, börjar känna mig trött igen efter att ha setat här nu en stund efter att ha varit ut och flyttat på min bil och sopat av gården en vända från snön, så att gubben kunde ta sin bil till jobbet. Var skönt med lite luft, kändes som om det lättade i huvudet men nu börjar det smyga tillbaka igen det onda "/
Hoppas det går över till eftermiddagen, tror det är så att jag druckit för lite vätska. Är ju inte så bra på det tyvärr.
 
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0