Jul 🎄

DĂ„ Ă€r julhelgen över och i morgon Ă€r det dax att Ă„tervĂ€nda till vardagen och jobbet igen. Är ju lite sĂ„ att man önskar man jobbade pĂ„ industri eller nĂ„got som hade stĂ€ngt i mellandagarna sĂ„ man fick riktigt lĂ„ngledigt ;) Är nog sĂ„ att jag Ă€r lite trött pĂ„ mitt jobb, vill ju vara ledig hela tiden, trots att jag som nu i princip varit ledig i en hel vecka. Vill ha nĂ„got jobb som Ă€r mer utvecklande och utmanande. DĂ€r man fĂ„r lĂ€ra sig nya saker. För som det Ă€r nu stĂ„r jag pĂ„ samma stĂ€lle Ă„ harvar hela tiden och inte fĂ„r utvecklas Ă„ lĂ€ra nytt. Bara samma gamla spĂ„r och det trĂ„kar ut mig. NĂ„ja nog om det. Skulle bara skriva ett snabbt inlĂ€gg tĂ€nkte jag Ă„ berĂ€tta att jag haft en trevlig julhelg. Mamma och pappa har varit hĂ€r hela helgen men Ă„kte hem i dag. Och sĂ„ har vi trĂ€ffat sambons förĂ€ldrar och syster och hans mormor och morfar och lite vĂ€nner sĂ„kort sagt har det blivit en trevlig helg med familj Ă„ vĂ€nner. Dock tycker jag det har blivit lite mycket Ă„kande fram Ă„ tillbaka trots att vi försökte slippa det. Men men, fĂ„r vĂ€l tyvĂ€rr gilla lĂ€get... Och sĂ„ blir jag ju sĂ„ lĂ€tt rastlös sĂ„ Ă€r nog bra jag inte Ă€r hemma sĂ„.mycket heller ;) Nej nu ska jag titta klart pĂ„ filmen miss secret agent innan det blir sĂ€ngen och föröka sova. TyvĂ€rr har det inte blivit sĂ„ mycket fotande under helgen sĂ„hĂ€r direkt inga bilder att bjuda pĂ„. Natti natti!  // Anna

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0