Omotiverad till 1000

Vaknade strax före kl 11 och har fortfarande inte kommit igång med något. Vaknade så omotiverad och ville bara gå och lägga mig igen. Och har fortfarande lust att gå och lägga mig igen, men jag vet att det inte kommer kännas nå bättre när jag vakar igen, för allt jag vill göra men itne gör kommer ju att vara kvar.. Jag borde sätta lite fart och packa upp den jäkla packningen från helgen som fortfarande inte blivit upppackad. Det är så jädrans dumt att bara skjuta på saker och jag vet ju att om vi inte packar upp den på engång så blir den ståendes och jag tycker det blir så stökigt och mår dåligt över det. Det är ju så lätt att bara göra det på engång, det tar ju bara typ 15 minuter så är det färdigt. Så bara gör det !
 
Vill även ut i trädgården och fixa lite och vårstäda lite med kommer mig inte för det heller, behöver en spark i arslet i dag tror jag ! 
 
Ska jobba i kväll och har tänkt mig till simhallen innan det men vi får väl se vad som blir av,,, nej nu skiter vi i datorn och så tar vi å packar upp iallafall en väska. Go Go Go ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0