Febrig "/

Hemma med feber i går och i dag, jag som skulle ha jobbat och på kurs för nyckelfri hantering på jobbet. Undrar hur det blir med det, skulle vart på kurs två timmar i morse men efter en dålig natt orkade jag inte gå på kursen som jag hade tänkt jag skulle gått på ändå trots jag är sjuk, för tror inte det blir nå mer tillfällen eftersom vi ska börja med nyckelfri hantering den 22. Hade ju kännts lite tryggt om man fick lära sig det ordentligt innan man ska använda det i jobbet...
 
Hade säkert orkat med och jobba, iallafall i går men känndes inte så bra då jag hade feber, visserligen "bara" 38 på morognen och lite mindre under dagen. I går kände jag mig piggare så då hade det säkert gått bra att jobba men i dag vart jag sliten och alldeles varm bara av att plocka ur diskmaskinen och röja köksbordet. Så tråkigt för jag är så rastlös "/ Tror det hänger ihop när jag blir sjuk att jag blir extra rastlös då samtidigt som jag är helt omotiverad och orkeslös. Känns nästan som om jag skulle "skolka" då jag känner mig pigg för övrigt,, så länge jag inte gör något då,,  lite småsnorig bara. Men har man feber  är det väl lika bra att hålla sig hemma, iaf om man jobbar med äldre personer som ofta har ett mindre bra immunförsvar "/ 
 
Och så klart ska det vara fint ute när man inte orkar hålla på med något, så satte mig här för att försöka få iordning på lite bilder och tömma kameran med massa bilder från förra året kvar. Att jag inte kan lära mig att tömma kameran på engång när jag använt den så blir det inte så mycket. Försökte fota regnet i går kväll, men vet inte om det vart så bra. Det var ganska häftigt i går, jättesoligt och störtregn/hagel och tror det oskade lite också. Allt på engång, riktigt aprillväder !
 
Nu kom det in en kelig kisse som så klart ska vara med vid tangenterna så nu får det vara slutskrivet för stunden. Tror allt vi får ta och göra oss lite lucnh och sen får det bli en genomgång med borsten på kissen så det kanske blir lite mindre päls överallt ^^ Hela tangentbordet är fullt i päls nu när han har setat här bredvid och blivit kelad med. Tur kisse inte fäller så här m ycket päls jämt ! Och i förrgår plcokade vi första fästingen så nu får det bli fästingmedel på !

Hoppas du får en fin dag ! // Anna och kissen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0