Ledigt

Varit ledig i dag. Enda lediga dagen denna vecka. Kunde ha jobbat i dag med men kände att jag inte kan jobba hur mycket som helst så det fick bli en ledig dag. Jobbade igår 7-16 och i morgon blir det med 7-16. Torsdag kväll, hela fredag och sen kväll lördag och söndag. Lite trist, för jag jobbar typ alltid när gubben är hemma och när han jobbar, ja då är jag hemma. Men men, jag får ta de jobb som finns. Hoppas jag kan få något fast jobb snart eller iallafall få gå på schema. Har ju eventuellt fått 50 % där jag är som personlig assistent men har inte hört något mer så ska försöka kolla upp det på torsdag då jag ska dit och jobba.

Har haft en ganska bra dag i dag även om jag hade velat gjort lite mer här hemma. Plockat undan lite och så och städat förrådet inne så vi kunde fått undan lite mer där, men nu hinner vi inte det för i morgon ska köket och hallen plockas ur då hantverkarna kommer på torsdag och ska fixa golvet. De trodde inte de hade tid först nästa vecka eller veckan därpå, men de ringde i dag och undrande om det gick bra på torsdag och så fick det bli. Ska bli skönt att få det gjort så att allt kommer på plats igen. Speciellt kylen som står nästan mitt i köket istället för där den ska stå. Fast nu är man ju nästan van med det med :P

Här på eftermiddagen plockade jag även iordning altanen så nu är det bara blomkrukorna som är kvar ute. Får se om jag kanske hinner få in dem i morgon. Undrar om det kanske räcker om jag tömmer ur dem och ställer dem på altanen ?

Ja ja, nu får det bli till att försöka sova så jag orkar upp i morgon bitti. Får väl se hur det går då jag sovit på eftermiddagen. Jag måste hitta på mer att aktivera mig med men samtidigt har jag fortfarande inte någon motivation till något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0