Vilket djur var du ?

Gjorde ett sådant teest på facebook, "vilket djur var du i ditt förra liv?" och efter att ha svarat på frågor så fick jag fram svaret (fast på engelska):
 
"Du var en Uggla. Graciös, tyst och majestätiska, du glider ljudlöst genom natten. Du är självförsörjande och oberoende, och göra det bästa av allt omkring dig. Du är inte så noga vad du vill, och när du älskar något, kommer det att vara för evigt. Du skulle vara en underbar förälder, men inte på något sätt skulle du skämma bort dina barn; de skulle få lära sig att klara sig själva. Du är en symbol för vägledning."
 
Och när jag läste texten fick jag en känsla av att jag känner mig hedrad och stolt. Det känns som det passar så bra in på hur jag är nu, jag kanske inte alltid visar det och är precis så men det är vad jag vill och stämmer så bra med mina tankar kring saker och ting, min etik och moral. Mina önskningar.  Det stämmer så bra överens med mitt innersta, min vilja...
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0