Sömnlösa nätter.

Ja då var vi där igen. Att det ska vara så j*vla svårt att stiga upp tidigt på morgonen så att man är trött till kvällen. Jag är ju redan en kvällsmänniska och det blir ju inte direkt lättare när jag sover länge på morgonen. Jag vänder på dygnen så snabbt men det tar längre tid att vända tillbaka dem. Nå ja, ska inte tjata mer om de i kväll. Annars så började dagen med sovmorgon och sen frukost och mys framför teven. Kollade på "Vem dömer Amy ", min nya favorit, tillsammansmed gubben min. Var verkligen mysigt att gosa in sig hos gubben på soffan i morse. Sen bar de iväg ut te J och J för att hjälpa till med att bygga stall. Och där har jag tillbringat dagen. Mestadels med att plocka sten och skyffla jord då det ska gjutas en ny grund/golv. Gratis gym ! :) Och så morgondagen. Inget planerat direkt. Mer än lite städning och plock här hemma. Hoppas på jobb men samtidigt inte då jag behöver få städningen gjord. Blir så mycket stökigt i en liten lägenhet när det är lite stökigt. Ja liksom om det är lite stökigt känns det som mon hela lägenheten är stökig eftersom den är så liten. Hoppas ni fattar :P Vi får se vad morgondagen bjuder på! Natti natti, sov gott. // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0