Måndag morron :)

Då var det måndag igen och tyvärr inget jobb i dag. Inte hittills iallafall. 
Lite sovmorgon men nu är jag uppe, har ätit frukost, klätt på mig och kollar nu på tv.
Malou efter 10.
Ganska bra program i dag tycker jag. Bra tips för mig som ska gå ner i vikt ;)
Hoppade i träningskläderna direkt i morse och nu tänkte jag ta mig en prommenad
ner till gymmet och göra ett pass.
Får se hur det går i dag. Hoppas det inte är mycket folk nere på gymmet.
Var ju där en söndag förut och då var det helt tomt, kändes nästan lite läskigt att gå
in då det kändes som om det var stängt och något larm eller något skulle gå haha.
Men sen kom det flera personer och då kändes det lite bättre att vara där.
 
Skulle även behöva gå ner till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker också och
lägga ett prev på postlådan.Får se vad som hinns med.
Först gymmet, en dusch och sen lite lunch kanske.
Sen tänkte jag försöka städa klart i förrådet jag och gubben började städa i går.
Att det ska vara så svårt att hålla ordning !
Blir så stökigt så snabbt där inne. Skulle vilja ha ett bättre förvaringssystem till
mina pysselgrejer och allt de andra med för den delen..
Eller ett större förråd kanske skulle bara bättre, och ett eget hobbyrum ;)
Men det får väl bli när man blir rik och kan flytta till hus.
 
Nej. nu blir det en rask prommenad till gymmet så jag kommer dit någongång ;)
Ha det gött ! // Anna 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0