klagobrev ^^

Välkommen tillbaka till mitt så intressanta liv.
I dag är med en skitdag efter en skitnatt. Vet inte när jag sommnade i natt men sent vart det. Hatar det, för sen är jag liksom som en döing på morgonen. Vaknade inte ens av  tre sms i morse fast telefonen ligger precis bredvid en med högsta volym, och därav missade jag jobb i dag, it sucks !
 
Önskar bara att jag kunde somna på kvällarna när man lade sig och slapp alla äckliga känslor av att det kliar, kryper och spänner i hela kroppen. Ibland känns det som om sängen var en myrstack i stället för en säng å jag har myror över hela kroppen. Så jobbigt ! Och jag vet inte hur man blir av med det? Slutar bara med att jag får ryck och går upp. Klart som fan att man inte somnar någon gång när man vänder och vrider sig hela tiden och springer framt och tillbaka om nätterna :( 
 
Motivationen nere på noll som vanligt och den där jävla städningen som skulle ha varit klart på en eftermiddag om man bara gjorde den har tagit hela veckan. Det känns ju inte precis bättre av att jag skjuter  på den hela tiden. Slutar bara med ångest och tårar.
 
Nej fy fan, vill bara göra som kissen och rulla ihop mig på sängen och ligga där restenm av dagen. Men det hjälper ju inte heller så mycket.
 
Saknar min gubbe.
Saknar att ha ett badkar.
 
Over and out !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0