Aaaah "/

Fortfarande lack för att jag tappade min telefon i Karlstad i går och nu är utan och är utan telefon minst denna vecka ut. Hoppas någon vänlig och ärlig själ har hittat den och lämnat in den antingen på AF eller till polisen så att jag kan få tillbaka den. Jag tror jag tappade den på AF men vet inte säkert.
 
Har ont i huvudet i dag med och så är jag ute hos svärfar i ett svinkallt hus (15 grader inne -.-' ) och försöker elda så det ska bli varmt, men elden slocknar hela tiden. Är typ först nu som jag fått riktig fart i pannan och då har jag hållit på sen kl 13. Vette fan vad jag gör för fel som inte får fart på elden "/
 
Och i kväll är det scout, vi ska vara ute och ha mörkerspårning, fast det är ju inte så mörkt om kvällarna längre. Och i dag har det regnat å snöat så har inte alls någon lust att sitta ute i skogen i kväll och så skulle jag behöva leta telefonnummer och ringa runt till ställen jag sökt jobb och till jobbet och berätta att jag är utan telefon så de vet varför jag inte svarar. Fast det brukar ju vara ganska roligt och man blir på bra humör av scout...
 
Bensinen i bilen är slut, pengarna är slut och jag är ledsen och sur som ettika.
Ooh ja, denna vecka kommer jag inte vara på något bra humör, å vet ni va, jag tänker inte ens försöka hålla humöret uppe för just nu är livet surt.
 
// Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0