Trivsam dag i blötvädret :)

Ja i dag har det blivit nästan en heldag ute i regnet. 
Jag, gubben och en kompis till mig trotsade regnet och tog oss en tur till Gammelvala
för att gå på hantverksmässa.
Mycket trevligt ! Och så mycket fina olika saker man kan göra ! Å så mycket inspiration man får !
Är redan igång med pyssel jag. Fast den inspirationen kommer inte från hantverksmässan
utan i går var jag in på pingstkyrkans second hand och köpte mig en del
smått å gott så som små skärbrädor och brickor mm som det ska målas och piffas med.
Vart så sugen på att göra mer decopage efter att jag gjort två askfat.
Så har målat bakgrundsfärg på dem och i morgon får det bli klipp, klistra och måla :)
 
Blev inget shoppande direkt, vi köpte en campingdagbok, myggtvål och så köpte jag en stor fin vävd duk,
Ekelunds eller vad de heter. Så fin, längtar tills jag får använda den och duka fin middag på den :)
 
Här är lite bilder från våran prommenad i regnet och lite "trädgård" igtån hembyggdsgården, allt vackert pyssel har jag inte fotat :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0