Midsommarnatts dröm

Ja, inte blev de nå blommor plockade på midsommarnatten och drömmar om drömprinsen,
men sov gott i husvagnen gjorde jag iallafall !
Nu är ju hela midsommarhelgen över och det har varit en helg med mycket jobb för min del.
Jobbade på midsommarafton till 16:00 och sen bar det ut till svärmor och husvagnen
för att äta god grillmiddag och sill å annat gott och så smarrig jordgubbstårta (som jag bakat ♥ )
 
 
Spelade lite spel och hade trevligt en stund
men sen var det dax att krypa till sängs igen för att upp och jobba delad tur på midsommardagen..
Det gick bra. Hem å sova igen och sen upp och jobba 7-15.
Sen ut till svärfar för en till grillmiddag i går kväll. Mycket gott !
Blev även en tidig kväll i går då jag åkte hem igen vid sjutiden för attt jag var så trött.
Tog mig en tur i trädgården och vattnade och fotade lite som ni kan se i inlägget under.
Börjar bli så fint nu när det har kommit blommor och inte bara massa grönt överallt ;) 
Men i år går det inte så bra med mina grönsaker tyvärr.
Salladen och spenat går bra men gräslöken är nästan ingenting och morötterna är
inte heller så väldans till att växa till sig...
Sen blev det lite soffmys med gubben innan det var sängdax igen för att orka
upp till ennu en jobbdag i dag. Men i dag slutade jag kl två, så det var skönt.
Hem å sov lite middag och sen har det blivit ltie plock här hemma och en tur till affären.
Och nu blir det middag i form av pizza. Hemmapizza ♥ ( men med köpt deg :P )
Ja så har min midsommarhelg sett ut, jobb jobb jobbb, tur att man trivs på jobbet !
Å i morgon blir det en ledig dag, då ska jag abra njuta tror jag och se vad dagen bjuder på, en sak som är säker iallafall är att jag ska ha sovmorgon ;)
 
Bjuder på en bild från midsommarnatten på mig å gubben, ha en go somamr på er !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0