60 års kalas :)

Då har man varit på 60 års fest. Mycket trevligt men samtidigt lite jobbigt. Jobbigt med allt folk runt omkring som man inte känner. Jag har så svårt att börja prata med folk och mingla runt sådär.. blir mest att jag står och gömmer mig någonstans "/ det är väldigt synd eftersom jag tycker om människor och gärna vill träffa nya människor och vänner. Men det blir ju lite svårt när jag inte pratar och så med folk.... Men det har varit väldigt trevligt i iallafall med god mat, lekar, tipspromenad och sång. Och så avundsjuk jag är på de som kan spela gitarr. Varför blev inte jag ett musikaliskt barn?! Det är ju det mysigaste som finns när någon plockar fram gitarren och man sitter och sjunger tillsammans såhär på festen eller vid lägerelden. Så mysigt! Jag får se till att mina barn blir musikintresserade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0