Kalashelg

Då har man landat hemma i Värmland igen efter en helg hemma i Västmanland hos mamma och pappa. Jag fyllde ju år i veckan så har varit hem och firat och haft kalas med släkt och vänner. Kusin vitamin fyller ju år dagen före mig, så där var det med kalas. Lillplutten fyllde 18 år ! :O Jag tycker inte det var länge sedan kusinerna var små men den yngsta fyllde 15 tidigare i sommar. Tycker inte det var länge sedan en själv var 15 år och ute och rände på byn :) Nåja, bara inse att en börjar bli gammal ;) Haha nej då har ju ganska många år kvar att leva får vi hoppas.

Iallafall så vart det först go fika hemma hos mig och sen grillning hemma hos kusin. Mycket trevligt att träffa släktingarna. Och tack för att ni kom och fikade med mig och tack för alla fina presenter :)
 
Mys i nya "morgonrocken" jag fick i present :)


Idag har jag sovit länge, drömt mig bort genom att kolla resor på Internet samt gjort älggryta till lunch innan vi åkte hem. Blev även fika innan vi åkte. På vägen hem stannade vi till på Plantagen där jag som medlem fick hämta ut bukett med rosor för att jag fyllt år. Trevligt tycker jag :) Sedan har jag sovit och mått illa hela om vartannat hela vägen hem. När vi var nästan hemma fick gubben stanna, mitt på storgatan, där kom både lunch och gofika upp "/ pinsamt ! Tur att det inte var mitt på dagen och massa folk ute. Mådde iallafall bättre sen och fick i mig en korv med bröd till middag. Men nu mår jag lite illa igen. Har nog blivit för mycket av de goda i helgen och sen bilåkning på det var nog inte så bra..

Men i morgon blir det andra bullar !
Nu dax att borsta gaddarna och krypa i säng.
Natti natti // Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0