Ingen vanlig dag

I dag är ingen vanlig dag för i dag är det min födelsedag :) Grattis till mig :D !
 
Vaknade och gick upp och kommer ut i hallen för att gå på toa och möts av ett 
- Kunde inte du legat kvar 5 minuter till !?
Så fick gå på toa och sen gå och lägga mig igen
för att sedan "väckas" med frukost på sängen.
Lite bortskämd är man ju men det har man rätt till å vara på sin födelsedag eller hur ?
Det hör ju till med frukost på sängen då ! 
Fick även en liten present, detta fina halsband !
Tack älskling, det var verkligen jättefint :)
 
 
Sen så har det blivit en tur till ica å handla lite mjölk å ägg osv osv och på vägen dit såg jag att pingstkyrksans secondhand var öppen så var ju bara tvungen att hoppa in där å kika lite.. och slösa bort lite pengar ;)
Blev en höst/vinterjackas (fast den var inget onödigt köp iallafall ) och ett par fina röda ballerinaskor, en klänning, en halsduk och en kjol och ett pärlhalsband med svå vita pärlor...
205:- för alltihopa så inte illa tycker jag...
Lite kul får man väl ha, det är ju ändå min födelsedag.
 
 
Passade även på att skämma bort mig själv med lite nya blommor till trappen. 
De som sitter där nu är ju inte så väldans fina längre. Typ helt torkade !
Så dessa finingar ska få planteras där !
 
 
Men nu är jag lite sliten och ska ta denna goding å lägga mig i soffan å glo på
"mitt galna hem" och vila en stund.
I natt har jag iallafall fått sova bättre så hopaps förkyldningen ger sig nu.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0