Bröllop :)

Ja gårdagen bjöd ju på bröllop då Svärmor och hennes B, gifte sig.
Väldigt fint och enkelt bröllop intill sjön vid deras stuga. Och efterföljande middag med tävlingar, lekar, tipsprommenad, dans, skratt, känslostormar och lyckorus.
Men allt har väl inte varit en "dans på rosor",, iallafall inte vad jag och min sambo känner.
 
Det har pratats ganska mycket om familjerelationer osv här hemma i vårat lilla krypin.
Men ska inte klaga, väldigt fint och trevligt bröllop och ett jättefint brudpar som är så goa människor. 
Underbara människor som skiner av lycka och glädje (iaf vad som syns, men man vet ju aldrig ;) )
 
Här kommer iallfall lite bilder... 
 
Först jag och gubben i våra finkläder här hemma i trädgården
 
 
Vigselplatsen
 
 
Festlokalen och dekorationer
 
 
 
 
 
och så tårtorna :) Den med lila rosor (närmast i bild) har jag bakat :M 
 
 
 
 
Nu har ni fått en liten titt och mer en så tänker jag inte visa för nu ska jag läsa lite om LCHF och sen försöka komma i säng och sova så man kanske får något gjort i morgon.
 
Natti natti, sov gott !
 
// Anna
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tårtorna blev jättefina

2014-08-25 @ 06:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0