Pysselsugen :)

I dag har blivit lite av en kreativ dag. Iallafall en idéskapande dag. Min pysselkompis M som hade bakat i dag undrade om jag ville komma ut på en kopp te och nybakt kaka å de tackar man ju gärna inte nej till så vart en tur dit. Var länge sedan vi träffades men alltid lika trevligt. I dag blev det inget pysslande men fika och mycket prat och idébollade så blev mycket pysselsugen. Så när jag kom hem därifrån blev det till att pyssla lite. Blev lite småfix med att sätta på lås på armband jag gjort tidigare och sen började jag med ett halsband, men de han inte bli klart innan det var dax att göra middag och göra sig iordning för scout.

I dag på scout var vi ut i skogen till vindskyddet vi byggt och det blev lite fri lek, vedhuggning och täljning av grillspett och korvgrillning :) Mycket trevligt :) Luktar fortfarande rök för orkade inte duscha när jag kom hem men det ångrar jag nu, men gjort är gjort och det får älgen dusch i morgon bitti i stället.

Nu senaste timmen har jag legat i sängen och kollat på massa pyssel på mobilen och har sett så mycket vackert och roligt som jag vill göra och prova på så i morgon får det nog helt enkelt bli en pysseldag tror jag ! (Fast skulle egentligen behöva städa förrådet så jag hittar alla pysselgrejer)

Nu får det bli natta! Sov gott där ute ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0