:(

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Tycker bara att jag gör fel saker hela tiden, typ som nyss åt jag en kokostopp fast jag egentligen inte borde men det bara slank ner..enkelt att vara efterklok... och nu blir det snabbnudlar till lunch, så otroligt nyttigt alltså ! Var ut en sväng med inlines förut men tror inte det blir nå mer åka av då det är för mycket backar här och jag bara kommer slå ihjäl mig när jag ramlar omkull när det går för fort så vet inte om jag ska sälja dem eller inte. Känner mig så ensam och orkar inte riktigt ta tag i något fast jag vet att det bara är å görat. Typ som vika tvätten, slå igång diskmaskinen och städa buren åt mina småttisar... Skickade iaf in mitt skolarbete  tidigare i dag så det är gjort. Har redovisning i morgon men det går nog bra... Är opepp så orkar inte träna någt nu. Kanske kollar igenom det senare i kväll. Sov förlänge som vanligt i morse. Men har lust att gå å lägga mig i gen. Varför kan man inte bara bli lite pepp någon gång ?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0