vanliga SÖNDAG :P

Då var det söndag igen,, tror det här har blivit mitt nya sätt att börja inläggen med... Skrivel alltid samma i början ju ! I dag har det inte hänt så mycket, sov dåligt i natt och somnade inte först 5-6 i morse så har vilat lite nu på dagen och sen har jag skrivit klart lite plugg och skickat in. Trodde det skulle skickas in till nästa vecka men det var i onsdags det skulle varit inne men pratade med läraren så det gick bra. Snart blir det middag här, vet inte vad det blir för käk, luktar gott iallafall. Är hemma hos svärfar då sambon hjälpt honom lite på gården i dag, medans jag legat inne å "latat" mig :P Nu så här på eftermiddagen  efter middagen, blir det nog till att sy lite, har fyllt alla vetevärmare nu och ska börja med fodralen :) Så roligt, hoppaas de säljer bra på marknaderna sen bara :) Nu blire käääääääk  ! :)  // Anna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0