stackas råttis !

En timme kvar på praktiken. Barnen sitter och äter och jag väntar i "vardagsrummet". Tidigare i dag har det blivit en promenad upp till centrum och tillbaka samt lite bollspel :) Efter praktiken ska jag till dietisten och se vad hon har att säga , sen hem och kanske pyssla :) Funderar på att sätta ihop mitt fågelbord och se om jag kan mata de små pippisarna i vinter, har redan köpt hem fågelfrö :)

Blir även till att leka och kela med råttisarna och kolla över den ena som jag upptäckte igår att hon hade fått en knöl vid vänster framben. :( Har inte sett den fort igår kväll och då var den som en typ halv pingisboll. Och det var inte länge sedan jag kände igenom båda två flickorna och då kändes inga små knölar så den har kommit fort. Men hon har inga bekymmer av den och är precis som vanligt men i morgon blir det nog en tur till veterinären för en koll iallafall. Själva knölen sitter typ löst och man kan flytten runt på den och så länge hon är frisk i övrigt och inte besväras så får hon vara kvar hos mig :) om det går att ta bort knölen utan större problem så kanske vi kör på det, vi får se vad veterinären säger i morgon "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0