Pysseldag :)

Då är ännu en dag avklarad.
Har varit en pysslig dag hemma hos M.
Pyssel skratt och mycket prat.
Jag har pysslat ihop  en del armband och M har bakat kaka och jättegoda knäckebröd,
så självklart snodde jag med mig receptet hem ;)
I morgon blir det nog en bakdag här hemma, och nog en del städning...
Måste försöka få ner lite mer till gymnasiearbetet också... vet inte riktigt hur jag ska göra
med det och skulle behöva böckerna jag beställt på biblioteket men
 de har inte kommit än. Var tvungen att beställa dem från några andra bibliotek för
de fanns ine här hemma på bibblan. Annars hade det ju varit väldigt smidigt.
Men men, nu blir det snart tandborstning och dax att 
krypa ner under täcket, men först ska jag söka
efter lite recept ;) 
 
Ha det gött ! Natti natti // Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0