Pyssel å älgkött

Helgen är över och emsamheten slår till igen. Föräldrarna är hemma i Västerås igen och i morgon är det måndag igen. Men men, på eftermidagen kom gubben hem med älgkött att ta reda på, ca 12 kg med ben å de, vet inte hur mycket det vart när det vart "rensat" men nu finns det massa gott älgkött i frysen i alla fall. Efter att vi tagit reda på köttet åkte jag ut till M för att pyssla lite. Blev till att vika lite papperspåsar samt göra ettiketter och sätta på motiv på blockljus. Vart så bra så :)
 
Gillar att åka ut till M å pyssla, slipper tänka så mycket då, synd bara att tiden går så fort när man har roligt...  Aja, nu ska jag dricka en kopp te och sen lägger jag mig nog och läser en stund innan jag ska sova. Skulle behöva duscha men det får nog vänta till i morogn bitti i stället... Måste lägga iordning veckans medicin också.. Mina "lyckopiller" ^^
Önskar jag klarade mig utan de där jädrans pillerna, undra hur bra de igentligen är för kroppen ?  På ett vis tror jag att jag mår sämre av dem,,, men huvudet fungerar ju bra när jag äter dem så... ja......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0