Som i dvala...

Har lagt mig på sängen för att vila lite. Känns som om jag är i dvala. Trött hela tiden och har inte lust med något. Allt blir bara drivande. Har skjutit på pluggandet flera dagar nu så i dag måste jag göra det i sista minuten bara för att jag inte haft någon lust tidigare. Sen är det scout i kväll. Mörker spårning. Jag och mörkt är det ju. Kolsvart. Önskar att de kommer lite snö snart så man kanske vaknar till lite och blir lite piggare. Känner mig som ett litet barn som har ställt fram pulkan och sitter och tittar ut genom fönstret efter första snöflingan. Längtan.

Tidigare i dag har jag varit ner till skolan och fått material så att jag kan börja min validering av etik kursen. Passade på att äta frukost nere på skolan också. När jag kom hem rotade jag fram ute belysningen i form av grangirlanger och satte upp på trappräcket sen hamnade jag här på sängen. Kissen har kommit och lagt sig här bredvid så vi ska kosa oss en stund och sen blir det till att försöka sätta sig med pluggandet fram tills det är dax att åka ut till scouterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0